SOL!!!!!

Ja idag var det fantastiskt väder på eftermiddagen, på förmiddagen var det lite skumt men då var jag ändå bara ute och körde bil.
Efter jobbet tog jag mig till stallet direkt för lite ridning, fick lite beslutsångest då jag tänkt trimma dressyr men vädret var för bra så det blev till att rida dressyr på vägarna och skritta lite i skog och mark =)
Så jag och Bullen begav oss till Nynäs-Gods, bara Bullen coh jag =)
Travade och galopperade på vägarna, givetsvis på tygeln och red även lite skolor samt några tempoväxlingar, kändes kalas och på vägen hem klarade han faktiskt av att galoppera samlat i en svag öppnatanke i en svag uppförsbacke, sedan var han kalas fin i galoppen =)
Passade även på att skritta ner till vattnet, lite små läskigt tyckte Bullen då det var vågor, så försökte inte ens gå ner, ville inte ta den diskussionen idag, han gick dock snällt i vattenpölarna som fanns på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0