Tiden springer iväg

Nu var det sådär länge sedan jag skrev igen, har inte hunnit, eller jo det har jag men har inte orkat sätta på datorn när jag kommit hem.
Även om jag inte jobbat fulltid har det varit fullt upp den senaste tiden.
 
Foxen har vi haft ut till försäljning så har hunnit med en hel del visningar av stackarn, ja han säljs ju för att han inte alls trivs med alla ryttarbyten, men han har faktiskt skött sig bra, dock varit trött men det har ju dessutom blivit varmt igen så en kombo av det.
Nu när jag ridit en del på honom tror jag att den som köper honom kommer få sig en toppen kompis att har roligt med, upplever att han bara på de provridningar vi haft utvecklats, så fantastiskt ambitiös och gör sitt bästa trots att han har lite kroppen emot sig. Trevlig skalle helt enkelt
 
Dampy har fått jobba på för fullt, går väl både upp och ner men så är det ju alltid, han kan ju inte alltid vara på topp helt enkelt.
Nu i helgen åker vi alla fall till Åkerbo och tävlar lite, så får vi väl se om jag hamnar på linköping på sjukan igen eller ej ;P
Sen har vi två fälttävlan till inplanerade innan hösten är slut
Mamma rättade mig dessutom här om dan, kom visst 3:a i Enköping :)
 
Cinderella och Amorella är som de är :) fina som alltid såklart, eller ja  Amorella är faktiskt rätt ful nu med lite skabbig päls och i växtfas till och från, men det spelar ju ingen roll hur hon ser ut just nu bara hon blir fin i framtiden :)
Hon kvalade ju till Rikschampionatet i Mantorp om två veckor, men det får räcka med att hon kvalade dit, har ingen lust att lasta sto och föl och åka 3 timmar för det helt enkelt.
Hon slutade förresten på en fin fin 4:e plats av 35 föl i Mälardalen =)
 
Sen har jag ju glömt att skriva att jag köpt lägenhet, inflytt blir det nästa år i januari.
 
Och den obligatriska bildbomdben :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0