Ett halvår

Ja ett halvår har det gått sedan Amorella föddes, eller plus en dag idag då.
Det känns dock som om hon alltid funnits här med sin självsäkerhet, det är alltid hon som kommer fram först till en i hagen och ska hälsa inte ha godis eller något utan bara komma och vara social :)
 
Sen jag skrev sist har det hunnit hända mer än att Amorella blivit ett halvår, Danny var nämligen friskförklarad i tisdagpå sitt återbesök och ska börja sättas igång, lite surt att jag inte kan rida just nu bara.
 
För två veckor sedan operarade jag ju armen eftersom frakturen jag fick förra sommaren inte var så fin och läkte därefter med artros i leden som gör att man kan rotera handleden, dru led heter den, leden som gör att man kan böja handleden är även den lite ful men inte lika illa.
Hursomhelst gjorde de en hemiresketion av ulna där de tar bort en bit ben och bygger upp med mjukdelar för att jag ska kunna få tillbaka rotation i handleden och mindre ont i leden.
De hade tänkt gå in i mitt gamla ärr med det gick inte så nu har jag fått ett nytt ärr, men det hade alla fall gått bra och läkarna hade kunnat rotera armen efter operationen
Tyvärr innebar ju det här 4 veckor med armbågsgips och sedan två med ett som går fram till armbågen, som tur är hade de plastgips på handkirurgen så efter två veckor med ett traditionellt i kalk fick jag plats nu :)
 
Och såklart lite bilder på snorvalpen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0